Irene's Magnolia for ever

Welkom op mijn blog. Hier ga ik mijn Magnolia en andere kaarten laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

dinsdag 24 januari 2012

Zomer in de winter

Zomer in de winter

Deze kaart is gekleurd met copics Ik vind dit zo'n lieve stempel en de bloemen geven mij een vrolijk gevoel!
Ik doe mee aan de volgende challenge http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/ Summer in winter.
Ik heb gebruik gemaakt van doohickeys en CLmallen. Bloemen zijn uit mijn voorraad en het papeir is van Magnolia.

Groetjes*Irene*


Close up
Groetjes *Irene*

4 opmerkingen:

  1. Gorgeous card,Irene!Love all the fab details.
    Thanks for joining us at ATSC!
    Dodici
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje!!! Bedankt voor het meedoen bij ATSC!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien kan je die woordverificatie weghalen?? Dat kost eeruuugg veel tijd om elke keer een woord in te vullen....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Thanks for joining in our 'Summer in Winter' challenge at Addicted to stamps. Hugs Teresa xx

    BeantwoordenVerwijderen