Irene's Magnolia for ever

Welkom op mijn blog. Hier ga ik mijn Magnolia en andere kaarten laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

maandag 16 januari 2012

totally tilda challenge blog ( tilda met panda)

Met deze kaart doe ik mee aan de Tattaly Tilda Challenge Blog. Ik had de kaart al een poosje staan maar nog geen tijd gehad om hem te plaatsen. De stempel is ingekleurd met copics en ik vond het leuk om tilda een camouflage jurkje aan te trekken. Het achtergrond papier is van de bon voyage serie en de bloemen zijn uit mijn voorraad. Ik heb bladstansen van Cerry Lynn gebruikt en het hekje is een Doohickey. Het bedeltje van de giraffe was zilverkleurig maar heb ik met mijn copics goud gekleurd!

Groet, *Irene*


6 opmerkingen:

  1. This card has a wonderful jungle feel, I love the coordination, so fab, thanks for joining our challenge over at Totally Tilda, we're so happy to have you!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Irene
    Wat een geweldig mooie kaart, de kleurencombinatie is ook geweldig.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Irene,
    I had signed in as your follower too.
    Wow.... your creation are so gorgeous.
    Glad to meeting you.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card...shes adorable!! thanks for joining us at totally tilda & good luck!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card and thank you so much for sharing with us Girls at Totally Tilda and good luck!!
    Hugs
    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card!!!! Love the papers with that image!!
    hugs...

    BeantwoordenVerwijderen