Irene's Magnolia for ever

Welkom op mijn blog. Hier ga ik mijn Magnolia en andere kaarten laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

maandag 2 juli 2012

Totally tilda Strand thema

Met deze kaart doe ik mee aan de Totally Tilda Challenge. Ik hoop dat hij in de smaak valt. Ik hou erg van felle heldere kleuren, dus heb ik me flink uit geleefd. Ik heb gekleurd met copics, het papier is van Magnolia en de bloemetjes uit mijn voorraad



Hier twee foto's van iets dichterbij, zie ik ineens dat er een bloemetje is verdwenen op de sentiment!
Helaas, kan gebeuren.      Groetjes *Irene*

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje, en wat een mooie kleuren
    groetjes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful bright colours really pretty
    Thanks for joining us girls for our "Seaside" theme @ The Totally Tilda Challenge
    Hugs Susie Sugar xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow stunning card, fab images and colours, gorgeous design too, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Irene this is simply stunning, I absolutely love your colour combo and all the extra little seahorses.
    Thanks so much for joining us at Totally Tilda.
    Big Hugs
    Clare
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart! Je hebt hele mooie kleuren gebruikt.
    Liefs Melody

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow gorgeous card, lovely colours and images, thanks for sharing with us at Totally Tilda, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen