Irene's Magnolia for ever

Welkom op mijn blog. Hier ga ik mijn Magnolia en andere kaarten laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

donderdag 15 september 2011

Kerstkaart voor DML candy


Op het net zag ik deze techniek bij http://www.zoesmagnoliacards.com/. Ikheb gestempeld met Memento Summer sky en ingekleurd met copics, daarna de lijnen nog wat aangezet met colorsoft potloden. Deze techniek vind ik erg mooi omdat er geen zwarte lijnen te zien zijn . Ik hoop dat de kaart jullie bevalt.

Groetjes *Irene*

2 opmerkingen:

  1. Erg mooie kerstkaart !! En die techniek ziet er super uit ; idd. geen harde zwarte lijnen. Bedankt voor het meedoen bij DML. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kerstkaartje heb je gemaakt!
    Superleuk dat je meedoet aan onze DML-Challenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen